Rehabilitacja Kraków Podgórze

Centrum rehabilitacji Promyk Jutrzenki oferuje wysokiej jakości leczenie bólu pleców w gabinetach fizjoterapii w Krakowie. Nasz zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie fizjoterapii jest do państwa dyspozycji.Nasze procedury terapeutyczne są dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjenta, a ich głównym celem jest wyeliminowanie bólu i odzyskanie pełnej lub optymalnej funkcji kręgosłupa.

Leczenie bólu pleców krok po kroku

Nasi specjaliści przeprowadzą dokładną diagnozę problemu pleców i ocenią stopień bólu i dyskomfortu. Na podstawie diagnozy opracujemy spersonalizowany plan terapeutyczny, który będzie uwzględniał specyficzne potrzeby danego pacjenta. Stosujemy różne techniki fizjoterapeutyczne, ale diagnozę opieramy na metodzie Robina McKenzie. W ramach terapii mogą być wykonywane techniki poizometrycznej relaksacji tzw. PIR, reciprokalnej inhibicji RI, ćwiczenia stabilizujące i kontroli ruchu, masaże lecznicze. Nasi fizjoterapeuciwykorzystują techniki terapii manualnej i manipulacji powięziowych. Stosujemy także terapię na etapie modelowania wygojonej tkanki. Uważamy, że dobra diagnoza i edukacja pacjenta są kluczowe dla skutecznego leczenia. Po zakończeniu etapu gojenia i modelowania uszkodzonych i generujących ból tkanek dbamy o profilaktykę i przeciwdziałamy nawrotom „choroby dyskowej”.

Zapraszamy do Centrum Rehabilitacji Promyk Jutrzenki w Krakowie, gdzie nasi specjaliści pomogą Ci przywrócić pełną bezbolesną czynność układu ruchu.